Pitkään olen ajatellut tehdä Barollekin oman treeniblogin ja tässä se nyt on. Tarkoitus olisi kirjoittaa ahkerasti kaikkia Baron treenauksia.

Käymme Laura Heinosen arkitottelevaisuuden alkeiskurssilla ja tarkoitus olisi mennä vielä jatkokurssillekin :)

Baron kanssa olisi tavoitteena jossain vaiheessa syksyllä päästä kisaamaan alokas-luokkaan ja kesällä sitten oikein kunnolla treenaillaan :)

Me olemme harjoitelleet seuraamista (siitä olen hiukka epävarma, minun pitäisi kevälle enempi "suoraan", eikä koiraan päin kääntyneenä ja Baro pitäisi saada vielä kiinnimmäksi minun jalkaani ja kävelemään vielä tiiviimmin), paikalla oloa (maahan, sekä istumisen kanssa, ennen Baro osasi olla maassa niin kauan kunnes minä tulin hänen luokse vapauttamaan ja voisin kävellä juuri jotain 20-30m taaksepäin ihan tuosta vain, mutta nyt on mennyt vähän takapakkia, tämä meidän koiruus ei millään suostuisi jäämään siihen maahan ja nousee ylös, joten nyt harjoittelemme entistä ahkerammin sitä, että se sitten sujuu 100%), luoksetuloa, "tokoluoksetulo" sekä "tänne-nyt-heti!-luoksetulo", sivullemenoa (vielä hiomista siinä tekniikassa, että tämä tulee suoraan ja oikein lähelleni) ja seiso/odota käskyä. Ja sitten harjoittelemme näyttelyseisontaa ja joitakin temppuja, mutta nyt harjoittelu on aikalailla painottunut noihin tokoliikkeisiin.

Tänään harjoittelimme ahkerasti seuraamista (vaivaa tuo, että seuraahan Baro tarpeeksi lähellä ja tiiviisti...), maahanmenoja ja istumisia paikkalla. Semmosia perusjuttuja mitä aina :)

Kuviakin olisi todella kiva tänne saada, katsotaan nyt;)